2014. okt 31.

Halloween 2. - dekoráció

írta: zcsilla
Halloween 2. - dekoráció

Egy csomó pár perces ötlettel vicces Halloween hangulat varázsolható mindenhová: szellempofa a hűtőre és az ajtókra, csipkövek a kertbe vagy a szobákba, szellemfüzér bárhová, és dió tökfej a konyhába. 

P1580303.JPG

Szerintem azért is jön be nekem ez a Halloween, mert a kedvenc színem a narancssárga, főleg ebben a tökös, terrakottás árnyalatban. Így igazán szeretem ezt a színt látni mindenhol körülöttem :)

A tökök önmagukban is igen szép dekorációk, nappal és este is tökéletes hangulatot adnak. De ezen kívül is hihetetlen mennyiségű ötletet lehet találni a neten. Az ajtók dekorálása azok közé a pár perces ötletek közé tartozik, amikor az ember a fejére csap, hogy ez eddig hogy nem jutott eszébe...

A legegyszerűbb a hűtő szellemesítése: fekete kartonból kivágtunk (a lányom) két szemet, és fekete szigetelőszalaggal megcsináltuk a száját. A szemek mögé egy-egy mágnest ragasztottam, így átalakítható, más és más vicces pofákat gyárthatunk.  

huto.jpg

A bejárati ajtónk (és minden nyílászárónk) oregoni fenyő színűre van kenve, ami szép narancssárgás színű. Ebből következett, hogy ezt töknek fogjuk kidekorálni. Elfogyott a fekete kartonunk, így a lányom megtervezte, és temperával festette ki a tökfejet. 

P1580327.JPG

Még korábban készítettem néhány Halloween csipkövet: az egyik egy pókháló a rajta csücsülő pókkal, a másik kettőnél csak simán körbehorgoltam narancs fonallal a köveket. 

P1580304.JPG

Szörfölgetés közben láttam meg a tökfej-dió ötletet (de már nem találom a linket). Ehhez nem kell más csak, néhány szem dió, és egy kis festék. Mossuk le a diószemeket, szárítsuk meg, és fessük le narancssárgára. Ehhez legegyszerűbb, ha a dió alsó felén található pici lyukba egy-egy fogpiszkálót szúrunk, és ennél fogva be tudjuk tűzni valamibe. 

P1580306.JPG

Amikor megszáradt, akkor rajzoljunk rá filccel arcokat. Egy marék dió között nagyon kedves őszi dekoráció lesz belőle. 

P1580331.JPG

Ezt a suliban csinálták Zorkáék: szellemfüzér néhány zsebkendő és egy kis vatta kell hozzá. A vattát a zsepi közepébe kell tenni, egy fonalat kötni rá, arcot rajzolni neki, és kész is van :) 

P1580329.JPG

 

Szólj hozzá

halloween papír termés gyerekkel freeform horgolás saját útmutató (tutorial) csipkő