2014. máj 23.

Horgolt gyümölcsös befőtt vagy lekvár címke

írta: zcsilla
Horgolt gyümölcsös befőtt vagy lekvár címke

Imádom a bodzát, de valahogy soha nem álltam neki bodzaszörpöt csinálni. Idén azonban azt mondtam, hogy nem létezik... A nagy esők után szedtem néhány virágot, és csináltam belőle bodzás fánkot. Majd szedtem még virágot, és csináltam belőle bodzalevet, később szedtem még, és csináltam belőle....  

P1530478.JPG

... minden nap több liter innivalót, és készítettem bodzás almaszószt is (egy kis bodzalében megfőzőm az almát, és teszek hozzá lecsipkedett bodzavirágokat), amiből csináltam fantasztikus bodzás-almás kalácsot. A tészta, és a csodás virágos forma receptjét a nosaltyról, Dina79 konyhájából vettem, az ott leírt kakaós-lekváros-mazsolás töltelék helyett egyszerűen rákentem az illatos bodzás almát. Pillanatok alatt fogyott el :) De az íze napok múlva is a számban volt, ezért elhatároztam, hogy teszek el belőle. Készült hat kis üvegnyi lekvár, amihez muszáj volt horgolni valamit. A fejemben már volt egy ötlet, hogy ne csak befőtt kalapot csináljak, hanem horgolt címkét is. Szerintem nagyon helyes lett :) 

Szólj hozzá

üveg horgolás saját termék felnőttnek